Vilka jobbar vi med?Här är några av dem.

Scandic - Casual

En mix specialdesignad för att få människor att känna sig som hemma hos Scandic. Modern och avslappnad i sitt tilltal med akustiska element och en lätt skandinavisk ton. Musiken följer dygnets rytm och har en varm grundkänsla.

Musik är en otroligt viktig del för att skapa rätt atmosfär på våra hotell och att bygga vårt varumärke. Vi är också måna om att våra gäster ska uppleva att våra hotell hör ihop och där fungerar musiken som en viktig länk mellan hotellen. Vi valde Music in Brands då de på ett mycket bra sätt tolkat vårt varumärke i form av musik och att deras tekniska lösning passar oss som kedja väldigt väl då vi vill kunna styra vilken musik som spelas.


Johan Michelson

Vice President Brand & Products

JC – Musik, jeans & attityd

JC har en kräsen målgrupp både i vad de väljer för kläder och vilken musik de lyssnar på. Deras egen musikkanal har en mix av musik som ligger i framkant och som skapar starka associationer till jeans och som utstrålar medvetenhet och attityd.

Stadium –
Join the movement

Stadium är Sveriges största sportkedja med närmare 140 butiker. Varumärkets mission är att inspirera till en aktiv livsstil och man vill kommunicera med den vinnare som finns i varje människa. Vi ser till att Stadiums samtliga butiker har rätt musik som speglar varumärket. Det har vi gjort sedan 2008.

Stadiums vision är att aktivera världen. Med marknadens fräschaste butiker, engagerade medarbetare och ett sortiment av sport och sportmode- produkter till bästa pris vill vi inspirera våra kunder till en aktiv livsstil. Till konceptet väljer vi Music In Brands som partner för att höja upplevelsen i butik ytterligare en nivå. Att ha bra kvalitet på vår musik i butikerna är en självklarhet för att matcha resten!


Pia Upola

Media Manager, Stadium AB

Farang

Farang bjuder dig på en upptäcktsresa till de sydostasiatiska matkulturerna i Thailand, Vietnam, Malaysia och Indonesien. Musiken skall bidra till en helhetsupplevelse utöver det vanliga. Tempo och energi i musiken är noga anpassat exakt efter tid och hur mycket folk som befinner sig i restaurangen.

Våra kunder

kunder
Teamet